ОТЧЕТ от благотворителното събитие - преживяване с кауза „ДА ПОДКРЕПИМ НАШИТЕ ДЕЦА, ЧРЕЗ ТЕХНИТЕ УЧИТЕЛИ" - III част
На 19 май, една прекрасна пролетна вечер, в зала @Nicotea – Склад за култура, се проведе БЛАГОТВОРИТЕЛНОТО СЪБИТИЕ с кауза „ДА ПОДКРЕПИМ НАШИТЕ ДЕЦА, ЧРЕЗ ТЕХНИТЕ УЧИТЕЛИ“ - III част, организирано от сдружението СПОДЕЛИ и ВДЪХНОВИ🔥. Темата беше „Управление на ВРЕМЕТО“, изнесена от гост-лектора и съучредител на Сдружението Боби Минкова.
Всички знаем, колко значима част от успеха на всеки човек е умението му да управлява сам своето време и как само на малцина това се отдава с лекота.
Представената тема „Управление на ВРЕМЕТО“, беше подготвена от авторката ѝ за младите хора в 11 и 12 клас, които са на прага на нов етап от живота си, за да имат поне бегла представа какво ги очаква в професионален план.
По време на срещата се дискутира какво е ВРЕМЕТО за един тийнейджър, коментира се значението на времето (и неговото количество) в социалните мрежи и разбира се, бяха предоставени популярни инструменти за приоритизиране на задачите. Освен това всички присъстващи разбраха и каква е рецептата (и как се готви) „Печен слон с мармалад“ и как всеки един сантиметър може да ни помoгне да осъзнаем времето, което притежаваме.
Безценни бяха реакциите и споделянията на присъстващите абитуриенти и въпросите, с които обсипаха водещата, след като лекцията приключи. Това е най-голямата атестация на идеята на сдружението – има ли въпроси от младите хора, има и надежда, че това което правим ги докосва и носи дълбок сМисъл.
Искрено се надяваме, че така представената тема е дала материал за размисъл и на по-опитните (възрастните 😉) от аудиторията, че ги е накарала да осъзнаят ВРЕМЕТО по нов начин и че в бъдеще ще изпробват поне един от предложените инструменти за по-ефективно използване на времето.
Беше истинско ВДЪХНОВЯВАЩО и СПОДЕЛЕНО преживяване!
По-долу може да се запознаете с финансовия отчет от събитието/та:
Сумата на събраните дарения по време на събитието са в размер на:
- в брой: 720лв. 😉
- по банков път: 150лв.
Общо (в брой и по банков път): 870лв.
Разход за наем на залата: 150лв.
Остатък: 720лв.
От предходните събития (проведени през март и април 2023г.) имаме остатък от 2094лв.
След трите проведени събития общия размер на събраните дарения до момента са в размер на 2814лв.
Благодарим Ви! ❤
P.S.След срещата, на въпроса дали от следващия месец да излезем във „ваканция“ и да прекратим временно ежемесечните си срещи, аудиторията единодушно гласува да НЕ ИЗЛИЗАМЕ във ваканция. 😊 Така че очаквайте скоро да обявим датата за новата ни среща през втората половина на месец юни, на която ще имате възможността да се срещнете с нов лектор и да чуете (и преживеете) нова тема.